среда, 4 ноября 2015 г.

Натхнення від Сіпраської Надії

Доброго ранку, дорогі наші читачі! Ось знову я, Надя, проведу трохи часу у вашій компанії. Я хочу поділитись з вами тим, як я розфарбовую штампики, думаю це буде цікаво особливо для новачків. А ще покажу як після Хеловіну страшні відьмочки можуть перетворитися у милих фей, і прикрасити дитяче свято.

Розпочнемо з розфарбовування відштамповок. Для штампування я використовую чорнила StazOn , підійдуть будь-які, що не розмиваються водою (перманентні або архівні, по-різному можуть називатись). Ось якими акварельними олівцями я користуюсь. Я собі зробила навіть таку невеличку палітру, щоб бачити усі кольори. Якщо хтось ще не працював з акварельними олівцями і незнає їх особливості, то я розкажу - вони малюють як звичайні кольорові олівці, а потім пензликом і водою ви можете розмити їх, отримаючи ефект акварельної фарби. Це чудовий вихід, якщо у вас немає акварельних фарб, або ви не вмієте ними малювати.

 Я обрала ось таку милу відьмочку, і вирішила зробити рожеву фею.
 Процес розмальовування може трохи відрізнятись. Першим способом ми отримуємо світлий, ніжний колір - ми олівець наносимо на папір, а змоченим пензликом набираємо колір уже з паперу.
 Або можна нанести олівець, і уже потім розмивати водою. Тут головне щоб не було різких переходів і полосок.
 А мені сподобався третій спосіб - я набираю мокрим пензликом колір прямо з олівця. Тоді зображення яскравіше, і від залишку води не розмокає дуже папір, та й розмити зображення легше.
 Розфарбуємо нашим феєчкам личко і волосся:
 Підфарбуємо щічки і підкрасимо очки, для виразності.
 А оскільки, наші феї чарівні, то і одяг має бути чарівний, з мерехтінням. Для цього я перламутрову пудру розбавила водою і покрила нею платтячко, капелюшок і черевички.
 Після вирізання манікюрними ножничками наші феї-висічки готові.
 І ми можемо використати їх наприклад для запрошення на дитяче свято:
 У цьому запрошенні також використала квіточки з набору штампів "4 сезони".
 А можна зробити топер для тістечок-печива:
 Або зробити листівку-привітання з нагоди народження маленької феєчки:
 Також тут використано надпис, ніжки і зірочки
 Ось так, і зовсім ці відьмочки не страшні. Сподіваюсь я надихнула вас на експерименти.
Натхення вам!

6 комментариев:

  1. Надінька, листівочки супер, дійсно відьмочок ти перетворила на казкових фей, чудова ідея)))))

    ОтветитьУдалить
  2. Надюш, твои нежные цвета всегда узнаваемы) Замечательные идеи! И спасибо за маленькие хитрости)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Так-так Наташа, я в своєму стилі, коли такі милі штампики, руки самі тягнуться до ніжності

      Удалить
  3. Ух ти! Як класно! Обов'язково замовлю собі такий штампик!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Оля, і не пошкодуєш, вони шикарно виглядають і не тільки на дитячих роботах ;)

      Удалить