среда, 18 ноября 2015 г.

Натхнення від Люди Вишневий цвіт

Вітаю вас, творчі бджілочки! 

Сьогодні вам я, Люда Вишневий Цвіт, розказуватиму про свої експерименти із штампами Cherrylana designs
Раніше, на початку мого захоплення скрапбукінгом, у мене було з десяток простеньких (в основному текстових штампів) і чотири чорнила з художнього магазину))) А тепер я власниця цілого скарбу штампів Cherrylana designs, тому просто штампувати мені, бачте, уже стало нудно, і я починаю знущатися над бідними штампиками як можу))) Тому сьогодні ми ними вишиватимемо! 





Отже, для роботи нам буде потрібно:
- заготовка для листівки 10х15 см
- шматочок картону, на якому і будемо вишивати 9х14 см
- нитки (у мене для в'язання та ірис, але можуть бути які завгодно!)
- голка чи шило
- тонкий напівпрозорий папір (я взяла той, яким взуття обгортають в коробках в магазині)
- штамп
- чорнила
- малярський скотч

Спочатку я приклеїла мій тонкий папір малярським скотчем до картону (той що 9х14 см), а тоді відштампувала на ньому Дівчинку в ромашці, яку ми і будемо вишивати!



Тоді шилом чи циганською голкою робимо проколи по контуру нашого малюнку, я почала з пелюсток троянди. Якщо нитка, якою ви вишиватимете, тонка, то треба проколювати звичайною голкою, щоб не було великих дір.


Ось наші пелюстки уже з дірочками:

Закріпляю нитку з іншого боку на малярський скотч. У мене там бачите уже були якісь інші проби, які пішли на чорновик) 


А тоді швом назад голка починаємо прошивати пелюстки по контуру шов за швом!

Краї нитки знову закріпляємо. Ми будемо цю сторону клеїти ще до основи, тому вистачить нам і міцності малярського скотчу.


На цьому етапі до мене зайшов чоловік і зробив фото зі словами: "Жінка-рукодільниця - горе в сім'ї!")))))



Тепер беремося за складний етап: личко та волосся дівчинки. Так само робимо спочатку дірки голкою, а тоді прошиваємо.
 

І цю ж процедуру повторюємо із листочками.


І на останок: червоний бантик, жовта серединка ромашки, а також очка та ротик)))


А тепер зриваємо наш папір. Робиться це дуже легко, між нитками треба допомагати собі голочкою і "колупати" його легенько. 


Ну ось: вишита дівчинка та оригінал)) у мене вона не спить!


Тепер беремо шматочок кальки, та штампуємо напис "З народженням донечки!"


А тоді паличкою для квілінгу чи ручками закручуємо краї


І приклеюємо до листівки трошки горбочком) Додала тут ще трошки милих квіточок з наборів "Хлопчик в троянді" та "4 сезони", а також сердечко. Кріпимо нашу композицію до основи, я це зробила за допомогою залишків від чіпборду, а ви можете і на об'ємний скотч, якщо довіряєте йому)


І ось що у нас вийшло!






Ну а друга листівочка якраз класична і така, як я дуже люблю! Тут я використовувала напис "Дякую тобі за все!" та фонові трикутники.


На основі я легенько намалювала обрис серця, посередині відштампувала напис, а тоді навколо нього трикутники різними кольорами,щоб форма серця збереглася)



Просто, але чоловікові моєму якраз дуже сподобалось)))


Надіюсь, що я вам тут нарозказувала і напоказувала чогось корисного та цікавого! Буду рада бачити ваші відгуки чи питання в коментарях!

З любов'ю,

Ваша Люда

1 комментарий: